CrossClimate-dekk

Tyre image

MICHELIN

CrossClimate+

  • Personbildekk

SIKKERHET FRA FØRSTE TIL SISTE KILOMETER - 
DET NORDISKE SOMMERDEKKET

MICHELIN-DEKKET SOM ER TILPASSET DE SKIFTENDE NORDISKE VÆRFORHOLDENE
 

Sommer Sommer
3PMSF
Gjørme og snø
Tyre image

MICHELIN

CrossClimate Suv

  • SUV – 4X4-dekk

SIKKERHET FRA FØRSTE TIL SISTE KILOMETER DET NORDISKE SOMMERDEKKET FOR SUV⁽¹⁾

MICHELIN-DEKKET SOM ER TILPASSET VEKSLENDE NORDISKE VÆRFORHOLD, FOR DIN SUV

Utmerkede bremseegenskaper på tørt underlag⁽²⁾

3PMSF-sertifisering for ekstra trygghet fra tidlig om våren til sen høst⁽³⁾

Trygt også etter det er brukt takket være EverGrip-teknologier⁽¹⁾

Sommer Sommer
3PMSF
Gjørme og snø
Tyre image

MICHELIN

CrossClimate

  • Personbildekk

DET NORDISKE SOMMERDEKKET

MICHELIN CrossClimate er et revolusjonerende nytt sommerdekk som sørger for sikkerhet fra tidlig vår til sen høst. 

MICHELIN CrossClimate er utviklet for å håndtere det vekslende været som vår, sommer og høst kan by på i Norge. Alt fra tørt sommervær den ene dagen til nedbør og kalde temperaturer den andre, og til og med et uventet snøfall.

Meget god ytelse på sommerveier

MICHELIN CrossClimate presterer utmerket på sommerveier og dekket har rangering - ‘’B’’ - i den europeiske dekkmerkingen for bremsing på våt vei.

Ekstra trygghet fra tidlig om våren til sent på høsten

MICHELIN CrossClimate sørger for ekstra sikkerhet mellom tidlig vår og sen høst ettersom det er merket med både M+S (Mud & Snow) og 3PMSF (3-Peak Mountain Snow Flake). 3PMSF er en sertifisering som viser til gode egenskaper på snø ved bremsing og akselerasjon.

Mye for pengene

Med MICHELIN CrossClimate får du Michelins anerkjente levetid

Sommer Sommer
3PMSF
Gjørme og snø

Juridiske merknader

Størrelsene og / eller hastighetsindeksene kan avvike fra de oppgitte størrelsene som anbefales av produsenten. Din lokale dekkforhandler, som er en erfaren dekkspesialist, kan hjelpe deg med å montere dekket som er markedsført av:

Informere eieren dersom de nye dekkene har en annen hastighetsindeks enn det som anbefales av bilprodusenten og dersom den maksimale hastigheten til kjøretøyet er lavere enn det som er anbefalt.

Avgjøre om dekktrykket må endres for den alternative dekkdimensjonen.

 

Trenger du litt mer hjelp?