(1) I gjennomsnitt sammenlignet med konkurrentene basert på tester fra desember 2017 og januar 2018 av TEST WORLD, på oppdrag fra Michelin. Bremsing på is (fra 30 til 5 km/t) og akselerasjon på is (fra 5 til 30 km/t) i dimensjonen 205/55 R16 91T på en VW Golf 7. Sammenlignet med BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, NOKIAN Hakkappeliitta 9, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, PIRELLI Ice Zero (Pirelli Ice Zero 2 ble lansert i 2019). Gjennomsnitt av 3 testforhold (-12 °C, -10 °C og -4 °C).
(2) I gjennomsnitt sammenlignet med konkurrentene basert på tester i januar 2018 av TEST WORLD, på oppdrag fra Michelin. Bremsing på is (fra 30 til 5 km/t) i dimensjonen 205/55 R16 91T på en VW Golf 7. Sammenlignet med MICHELIN X-ICE North 4 i forhold til BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, NOKIAN Hakkappeliitta 9, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, PIRELLI Ice Zero. Gjennomsnitt av 2 testforhold (-15 °C og -8 °C). 1 000 mil kjørt under reelle forhold i Nord-Finland.
(3) I gjennomsnitt sammenlignet med konkurrentene basert på tester fra desember 2017 og januar 2018 av TEST WORLD, på oppdrag fra Michelin. Test av kjøring på is/veigrep på is på 1 km lang isbane i dimensjonen 205/55 R16 91T på en VW Golf 7. Sammenlignet
med BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, NOKIAN Hakkappeliitta 9, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, PIRELLI Ice Zero. Gjennomsnitt av 2 testforhold (-11 °C og -4 °C).
(4) Subjektive og objektive tester av støynivå på svart asfalt, utført i januar 2018 av TÜV SÜD, på oppdrag fra Michelin, i dimensjonen 205/55 R16 91T på en VW Golf VII 1,5 TSI. Sammenlignet
med BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, NOKIAN Hakkappeliitta 9, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, PIRELLI Ice Zero. Gjennomsnitt av tester i 3 ulike hastigheter (50 – 80 – 110 km/t).
(5) Basert på tester av bremsing og akselerasjon på snø, utført fra desember 2017 til januar 2018 av TEST WORLD, på oppdrag fra Michelin, i dimensjonen 205/55 R16 91T på en VW Golf 7. Sammenlignet med BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, NOKIAN Hakkappeliitta 9, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, PIRELLI Ice Zero. Gjennomsnitt av 2 testforhold (-10 °C og -15 °C).
(6) Sammenlignet med forgjengeren, basert på interne tester utført av Michelin på Ladoux Technology Center (Clermont-Ferrand i Frankrike) mellom august 2016 og november 2017 med 205/55R16 X-Ice North 3 og 205/55R16 X-Ice North 4